Merhaba sevgili anneler, kaç gündür takip etmediğim sancı, doğum, açıklık, nişan vs. postu kalmamıştı. Yılmadan okuyordum, en son ben de doğuramıyorum diye totem postu açacaktımki çok şükür doğuruverdim 😊
Gelelim doğum hikayeme; bu sabah 5 e doğru oğlum ağlayarak yanıma geldi. Dedimki oğlum tuvalete gidip geliyorum. Gidip geldim oğlumu emzirip uyuttum. Yaklaşık 20 dk kadar sürdü ama bu sırada regl ağrım vardı. Böyle doğum sancısı olmaz diye düşündüm çünkü vurup geçmiyordu, sürekli bir ağrıydı. Sonra 5.10 gibi karnımdan baya baya “pat” diye bir ses geldi. Ilık bir şey aktı içimden. Suyum sandım ama gelen nişanımmış. Belki suyum da gelir diye bez takıp geri yattım. Oğlum beni görünce bir daha meme istedi, yine emzirip uyuttum. Ben bi gayret emzirmeye bi taraftan da uyumaya çalışıyorum rahatlığa bak 😁 3-4 dakika bir sancı vuruyor hafiften. Sonra 7-8 dakikaya çıkıp arası açılınca doğurmuyorumdur diye düşündüm. 6.30 gibi sancılar tekrar 4-5 dakikaya indi. Hazırlanıp eşimi uyandırdım. Oğlumu bir kaç sokak ötedeki anneme bıraktık, hastaneye vardığımızda 7.30du. Hemşire açıklığa bir baktı , tam açıklık dedi. ben şok hemşire de şok 😂 hiç doğuracak gibi değilim çok yukarıda bu çocuk dedim. Bence de diyor 😅 hemen doğumhaneye indik, suyumu patlattılar sancı gelince ıkın diyorlar. Sancı 5 saniye anca sürüyor, ıkınmaya vakit kalmıyorki. Maske var bir türlü ıkınamadım, karnım aç gücüm de yok. Hemen verdiler suni sancıyı. 5-6 güçlü ıkınmayla saat 8de oğlum doğdu 🥰 hızlı ama ilkinden daha acılı bir doğumdu. dışarıdan yırtığım oldu yaklaşık 6 tane dikişim var. Kesi atılsaydı daha kolay olurdu diye düşünüyorum. Sanırım oldu bittiye geldim biraz 🙈