Hamsicikk ne kadar haklısınız tabi 37den sonra bekleniyor sonucta bebekler suan yapılabilir yani ayrıca yapılması dogumuda normal dogumuda tetikliyormus,belkide yapılsa suni sancıya falan ihtiyacımız olmadan dogum yapacagız dogalın dogalı varken bekletilmek cok tuhaf geliyor