Sehriakif ben pişik kremini bir sıkıntı yoksa kullanmam veya günde 1 kere alt değiştirirken fln ama yağ almadım, gözenekleri tıkıyor diye. Losyon aldım, onu da her bez ve kıyafet değişiminde, banyo sonrasında kullanırım. Bebeğim yaz bebeği olacak, açıkçası her alt değiştirirken altını suya tutmayı düşünüyorum, o zaman losyon da sürerim