Derinim2203 merhabalar benimde 6.haftamda bayağı kanamam oldu.Rahimde kanama alanı çoktu.1 ayda ancak geçti lekelenmelerim. Şu an 28+3 haftalığım. Doktorum çıkmadık candan ümit kesilmez demişti. @Haftalık proluton depot iğne, günlük progesteron iğne oldum dinlendim.rahimdeki kanama alanı yavaş yavaş geçiyor. Ayrıca kan uyuşmazlığımız vardı iğnesini yaptılar hemen. Bol bol dinlenin. Ev süpürme uzanma vs yapmayın. Mümkünse 1 hafta yatın. Yemek işini çözebilirseniz. Geçmiş olsun