Merhaba arkadaşlar . 7+2 w hamileyim . Doktor gebelik kesen düzgün değil %50 düşük yapabilirsin dedi . Daha önce buna benzer bir durum yaşayan var mı ? Geçen hafta kanamam oldu progestan başladık. Bebeğin kalp atışlarını da duyduk 2 kere gittiğimde de . Benzer durum yaşayıp kesedeki bozukluk düzelen var mı aranızda