Arçelik ankastre set üstü kullanıyorum bu akşam ocağım i yaktıktan 10 sn sonra otomotik şekilde pıss diye yavaş yavaş sonüyor sonra tekrar taktigimda hiç yanmıyor yada havasız yani o saniyesinde sönüyor yan daireye baktım orasida öyle yasayan varmi yaa yemeklerim üstünde kaldiii