11mrv11 vurabilirsin canım ince Bi igne zaten ucu incecik acımıyor bile ben cok oldum bazen kendim vururdum bazen eşim başkasının vurması daha kolay oluyor malum canına kıyamıyor insan ama korkulacak bişey degil ysak fekan denk gelmşti hep evde kendim vurdum YouTube’dan videolara bakabilirsin cok basit