Lilyrose Ahsen ismini çok seviyorum ve dayım da kızına koydu. Şimdi bende kendi kızıma Ahsen Lina koymak istiyorum sorun olur diye çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım 😔
Nlfrylmz Lilyrose neden sorun olsun ki herkesin kendi tercihi. Benim de kuzenimle ismimiz aynı ilk başta surat yapmışlar ama sonradan alışmışlar. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🌼
Demetk Lilyrose yani yanlis anlamayin.sakin benim dusuncem.ben olsma koymam o kadar isim varki inanin daha cok sevebilceginiz bir siim bukursunuz
Nilsubatu Lilyrose neden sorun olsun ki çok seviyorsan sırf farklı olsun diye bile ikinci isim koymana gerek yok bence Ahsen istiyorsan Ahsen koy gitsin ama Ahsen lina da güzel uymuş.. sen neyi istiyorsan o olur yani
Lilyrose Nilsubatu Nilsubatu çok teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için 💗 normalde sadece Lina koyacaktık sırf dayımlar yanlış anlar diye gerçi şuanda da tam belli değil umarım bir sıkıntı olmaz 🥰
Lilyrose Nlfrylmz canım benim çok teşekkür ederim. Evet aslında sıkıntı olcak bi durum değil ama işte bizimkiler biraz tuhaf 🧐 umarım sıkıntı olmaz 🙂🥰
Nlfrylmz Lilyrose boşver herkeste var öyle tuhaflar. Gönlünden ne geçiyorsa onu koy. Pişmanlık duyma hiç 🙂