Minik95 Kizlar adetime 3 gun kala ögrendim hamile oldugumu 121 beta ile 4 haftalik hamileyim Yani catlatma ignesi ile hamile kaldim Ama Cok korkuyorum y’a yukselmezse y’a kese gorulmezse y’a kalp atmazsa 😏 Nasil rahatlicam ben
Esra_42gunindi Minik95 iyi şeyler düşünün ki iyi şeyler olsun içinizi rahat tutun ve bol bol dua edin 😊
Umutduru Minik95 Canım iyi düşün ki iyi olsun.Bol bol dinlen ve dua et.Düşük yapip sonrasinda saglikli gebelik yaşayan o kadar çok kişi var ki stres yapma kendine 🙏🏻🌸
Guneyinannesi1 Minik95 valla bendr öyleydim daha dün bebegimi gördüm kalp atisinida duydum rahatladim ilk gebeligimde 12.haftada kaybettm simdide korkuyorm yine ayni şeyler olur diye ama rabbim büyük Allah yardimcimiz olsun saglikli evlatlar versin hic korkma bi sknti olmayacak inşallah 🖤
MinikMucizeninAnnesi Benimde öyle 7 ay önce düşük yaşadım rabbim tekrar nasip etti beta 45 ile öğrendim Pazartesi kontrole gidicem ilk defa ama cok korkuyorum 😕
Fairymom Minik95 kaçkez düşük yapan insanlar var daha ilk düşükte bu kadar evham yapma bu stresle korktuğun başına gelir Allah korusun hem düşükten sonraki gebelikler daha sağlıklı oluyor diyorlar dört gebelik yaşadım ikisi düşük biri yaşıyor oda çok sıkıntılı bir süreçti kanamalı şimdi dördüncüye hamileyim iyi gidiyoruz çok şükür zaten özel hastahane de olsa üç düşükten önce nedenini araştırmıyorlarmış
ogluileannesi Minik95 aynı durumdayım canım adete 7 gün kala öğrendim ama yine düşecek kürtaj olacağım yine kimyasal diye hep umutsuzum bu sefer sağlıklı bi hamilelik olur inşallah bizim için 🤲🏻
Zezeeeyyldrm Minik95 gönlünü ferah tut canım dua et sürekli duaya sığın bende kürtajdan sonra 5.ayımda hamile kaldım ilk haftalarımda lekelenmelerim oldu hastanede yatışım yapıldı çok şükür atlattık duanı eksik etme bebeğin sana tutunacaktır.
aselnannesi Minik95 iyi şeyler düşün bende düşük yaptım ve senin gibi düsünuyordum ama şuan 18 haftalık gebeyim herşey birazda olsa bizde bitiyor kendinizi olumsuz şeylerden uzak tutun🥰
Hosgeldinbebek Minik95 iyi tarafından bakın gebe kalabiliyorsnz ve Allah nasip etmiş yeniden, kadere inancınız varsa akışına bırakın. Benm de 3 düşük var hala hamile de değilim korkuyorum sizi anlıyorum ama Allah yazdıysa hiç bişey olmaz dua et hayırlsı için 💜
Semaemre28 Ben de bir dış gebelik geçirdim ondan 1 yıl sonra da 8 haftalık bebeğimin kalp atışı durdu kürtaj oldum ama kürtajdan 1.5 ay sonra hamile kaldım. Şu an 10 haftalık hamileyim çok şükür her şey çok güzel gidiyor. İyi düşünün iyi olsun
Canevlatt Minik95 aynen canım bende kaç gün oldu tam sevinemedim bile kalp atışı duymadan onu görmeden ratlamıycam 🤲🏻🥰