0709ayz2806 Merhaba hanımlar size bir sorum var. Ben 2 li tarama testi yaptırdım risk düşük çıktı daha sonra 3 lü tarama testini de yapıtırdım bunda da orta riskli dediler tarama testleri sizce ne kadar doğru başına böyle bir şey gelen var mı
Smy1 0709ayz2806 tarama testlerinin doğruluk payı çok düşük %70. Yanıltıcı olabiliyorlar içinizi ferah tutun. Ama içiniz rahat etsin isterseniz imkanınız da varsa nifty test yaptırmanızı tavsiye ederim %99 sonuç veriyor cinsiyeti de kesin öğreniyorsunuz
Bsra1111111 Smy1 o nedir acaba ben ikili 3lu test yaptırmayı düşünmüyorum kafam bulanmasin veren Allah alan da Allah dedim doktora gerek yok bence ya bunlara O dediğiniz nedir acaba ücreti nekadr oluyor