iiremgrzbyr nişan denilen şey sümüksü balgam gibi bebeğin mikrop kapmamasını sağlayan bir tıkaç doğumdan önce mutlaka o düşüyor ve bebeğin yolu açılıyor doğum başlıyor ama hemen başlamayabilir benim nişanım geleli 3 gün oldu ama sancım yok açıklıkta var hala bekliyorum nişan rengide hafif pembemsi yada yeşil sarımsı bişey olur yoğundur ama herkes farklı atar yavaş yavaş atarsan anlamayabilirsin benimki lök diye geldi