ozgeacar Kizlar merhaba 34 haftalık hamileyim ic çamaşırımda sürekli bı ıslanma oluyor bunu yaşıyan varmı? Akinti gibi değil ama böyle su gibi ıslanıyor korkmaya baslaidm acaba suyum mu geliyor 😔 bilen varmi
tazeaane ozgeacar bendede var aynısı canım ama doktora gittiğimde duyun vs. herşey normal diyo bu arada aynı haftadayız ama ben fazla takmadım doktorda Bi sıkıntı yok dedi zaten o yüzden endişelenme bence
Mdnyldz ozgeacar farkında olmadan idrar kaçırıyor olabilirsiniz bebegin ağırlığından idrar sızıntısı olabilir önemli birsey oldugunu sanmyorum renksiz ve kokusuZsa korkmayın
Gizembuluttt ozgeacar bende de oluyor kan olmadığı sürece sıkıntı etmeyin. Suyun boşalması çok başka bir şeymiş. Onu tutamazmışız. Tabiri caizse foşş diye gelirmiş. :)
asellolya bende 4-5 haftadır var canım. bende bunla alakalı bir sıkıntı görmedi ama doktorum sızıntı vs gibi . benim bebiş cok asagıdaydı ama bu ıslaklıkla alakalı bi sorun değildi. aynı problem bende de var ama normal sanırım
ozgeacar Mdnyldz olabilir canım belkide farkında olmadan idrar kaçırıyorum dediğin gibi.cunku çok sık gitmeye basladkm artık lavaboya belkide oyledir
MinikMicizem Gizembuluttt malesef sadece o şekilde olmuyo canm doğum başlıyorsa eğer söylediğiniz gibi gelir ama onun dışında akıntı gbi sızıp suyu bitende oluyormus
Gamzeakd Gizembuluttt ilk hamişeliğimde suyum geldi foş diye değil sızıntı şeklinde geldi canım . Ve o sabah doğum yaptım . Herzaman foş diye gelmeeye biliyor 🥰
MinikMicizem ozgeacar canm iç çamaşırı giyme sadece esofmanini giy yani bol bişey git o şekilde kntrol et kendini idrarsa anlarsın eğer bebeğin suyu geliyorsa bacaklarından aşağıya sızar
Ayten25- ozgeacar bende 34+2 haftalığım aynı iki harkette sürekli nemli ıslak gibi ister istemez terliyoruzda artık
Gezegen_00 Günlük ped koyun rengi sarıysa idrardır ayrıca eczanelerde bir kağıt varmış onu çamaşırınıza koyuyormuşsunuz rengi dönerse bebeğin suyuymuş dönmezse akıntımıymış mı ne öyle birşey
ozgeacar Ayten25- Canım merhaba ben gittim bugün kontrole.normal olduğunu söyledi.yani söyle başı artık altta durduğu için baskı yapar ve çok sık idrara ciktiginiz için bazen farkjnda olmaya bilirsiniz aslında o idrardir dedi.suyun da bı sıkıntı yokmuş.zaten suyu gelse bebeğin öyle olmaz dedi.haber vermek istedim :) içiniz rahatlasın :)
Ozlemm92 ozgeacar benim gebeliğin de 16+4 haftalık 2 gündür dediğiniz gibi ıslaklık var hep ben de korkuyorum haftaya cuma kontrolüm ama erken mi gitsem önemli mi acaba diye merak ediyorum:(
ozgeacar Ozlemm92 Bilmiyorum ki canım ya kontrol zamanında gittiğinde sor istersen yani normal mi degilmi bende bilemedim.surekli iç çamaşırı değiştiriyorum her tarafı ıslanıyor çamaşırın şaştım kaldim
3prensesannesiii Ozlemm92 gebeliğin son aylarında ıslaklık normal ama sizin haftanız çok erken daha ıslaklık olması için daha önce Dr gidin bence suyunuz sızıntı şeklinde geliyor olabilir
okunmusciklet Ozlemm92 eğer eğilip kalktıkca bi tık daha fazla geliyorsa alıntıdır canım benimde öyleydi erken haftalarda gelmeye baslamıştk akıntı
ozgeacar Besteblgn Benimde canım sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum su gibi oluyor ıslanıyor sürekli anlayamadım🤷
Msd26 ozgeacar bende 34+5 im benimde oluyor ilk olduğu zamanlar cok korktum hemşire olmama rağmen ama takip etmek gün içinde devamlı ve durdurulamaz bi şekildeyse su olabilir ama günde bir iki defa ise muhtemeln akıntıdır
Ozlemm92 ozgeacar normaldir inşallah ya içimizi ferah tutalım iyi düşünelim iyi olsun. Takip edeceğim bakalım eğer çoğalırsa doktora yazarım gel derse giderim. Yarın kontrolden sonra bize de haber ver :)