Mutlaka safra asitlerine baktır canım 30+ haftalarda çıkıyor genelde ben 23. Haftamda korkmuştum karaciğer değerimde yüksek çıkmıştı ilaç yüklemesiyle alakalı çıktı. Kaşıntıyı düşündükçe daha çok kaşınıyosun bir de internette araştırınca çok kafan karışır :)