NurcanBk Rica ederim ne demek 🥰 Ben 2 doktor takipliyim her ihtimale karşı şehir hastanesinde de kaydım var ama nasipse sevgide doğum yapacağım 🫠 İlk doğumum şehir hastanesinde Mehmet Kececiogluydu çok çok iyi bi doktordu her anlamda, ama kendisi şuan tüp bebek bölümünde maalesef. Eğer öyle olmasaydı kesinlikle özeli düşünmezdim 🌸 Ama eşi Tuğban hanım var oda çok iyi bi doktor ve oda sehir hastanesinde 🌸