Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim şuan 35 +6 dayız doktor normal doğum mu düşünüyorsunuz dedi bende evet dedim ilkim de normaldi dedim ama Cat kemigim dardı bebeğim 35 haftalıkken doğmuştu yüksek tansiyondan dolayı ona rağmen bebeğimin kolu kirilmisti doğum sırasında onu anlattim o zaman hiç riske atmam ben direk seni sezaryene alicaz dedi şuan sezeryanla ilgili hiç bir bilgim yok bana akıl verin yol gösterin lütfen arkadaslar beni neyin beklediğini bilmiyorum evet özellikle sezaryen doğumu seçenler vardı ben hep normalden yanaydim ama doktor bu bebek büyük ihtimal 3500 doğar dedi ilk gebelikte bebeğin küçük olmasına rağmen kolu biyle olmuşsa ben risk almam dedi bebeğim 2850 doğmuştu .sezeryan olan arkadaşlarım bana ne yapacağımı söylerseniz çok mutlu olurum napayım ben