Ysmnbl Hiraumut benim arkadaşımda vardı tedavi oldu arkadşım ve şuan bi kızı var maşallah temmuzda 1 yaşında olacak
Latife038 Hiraumut bende vajinumus hastasiydim tedavi oldum suan hamileyim Rabbim herkesin yardimcisi olsun cok sıkıntılı bi durum
Bebek0000 hndhnd nasil astiniz zor oldumu bend etedavi oldm ama hala yapamiorm korkuyorm tedavi surecince hamile kaldim
hndhnd Bebek0000 canım şöyle oldu önceden düşünmeyeceksin tam o an kendini sıkacaksın yani ben öyle yaptım
Bayanfindik Ben de vajinismus olduğumu düşünüp aşabilirim diye denerken hamile kaldım 😬 hatta onu doğurdum şimdi 2. Ye hamileyim
Bebek0000 hndhnd hayrlisi bakalm ins tamamen biter fitil falan yapiorm kendim ama iliskiye gelince cok acili oluyor mantar enfeksiyonm var acaba bu aci agri yapar mi
Bebek0000 hndhnd tedavim sonunda doktorum sen bitirdin artk vajinismus degilsin dedi ben yinede korktugumu soyledim pskolojik tedaviye gidersin o zmn dedi cunku tedavimi guzel tamamladim . Ama sonradan yapamadm cok aci cekiorum
hndhnd Bebek0000 ben ileri derecede vajinismustum parmak egzersizi bile yapamadım düşün ama sen acı çektiğin için kendini engellersen hep bu çileyi çekersin şöyle düşün illaki acı çekeceksin herkes çekiyo ama sonradan olmuyo o acı tamamen sana bağlı
[silindi] Bebek0000 bir şey söyleyim mi gerçekten acı verecek hiçbir sey yokmuş 6 ay bosuna kendimi üzmüşüm kasmışım o kadar basit ki şöyle düşün yapanlar nasıl yapıyor bu kadar zor olsa onlar yapabilir mi ? Ben tedavi de olmadım olmadan iyileştim🌸