Hazal12 Kızlar 35+4 bugün sağlık ocağında son kontrollerim yapıldı enfeksiyon ve protein +1 yazıyor doktoruma attım yarın gel bakalım dedi. Bu durumu yaşayan varmı acaba ? İlaç tedavisine mi başlatılıyor 🤷♀️
Hemsireanne1 Hazal12 benim hamilelik başından beri sürekli yoğun idrar yolu enfeksiyonum var protein arada sırada +1 çıktı tansiyon takibi yaptım normaldi enfeksiyon olunca protein böyle olması normal diyor doktorum ama sizin durumunuzu bilemem tabi belki doktor daha farklı değerlendirir
Busra3509 Hazal12 bende protein +++ yazyo hep saglık ocagında Doktor saglık ocagına cok güvenme test konusunda dedi Enfeksiyon ve akıntı da protein gösterebilir idrar da dedi Aynı gün normal hastanede idrar verdim bsey cıkmadı yüksek enfeksiyon vardı sadece Korkma bence 🙏 yinede git bakdır ama
Busra3509 Hazal12 korkma İnan ben korkudan mahvolmustmmm. Ama meger enfeksiyon ve akıntı var da protein gözkyomus Bide bana +++ koyuyorlardı düsün 😊😊