Cnsemrh cnm benimde baya bi mantarım vardı ve enfeksiyonum ne kaşınmam var ne de yanmam sadece akıntı geliyordu doktora söyledim fitil verdi onu kullandıktan sonra yeni yeni anladım ki çok enfeksiyonluymuşum kullandm iltihabımın mantarımı hep akıttı şimdi eskisi gibi akıntım yok