Merhaba herkese. Bugün çatı muayenem yapıldı. Doktorum ''çatın normal doğuma müsait fakat ön kemiğin biraz basık, 7-8 dikişin olur" dedi. Tercihi bana bıraktı. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Sezaryen olmak istemiyorum. Sancılarım gelene kadar beklemeyi düşünüyorum. Bebeğim bu durumda doğal yoldan doğabilir değil mi? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.