Benim meslek grubum sebebiyle cikti bana aşı ama doktorum hicbir yetkin, uluslararasi saglik kurulusunun hamilelikte bir zarari yoktur diye net bir aciklamasi olmadigini soyledi o yuzden icim rahat bir sekilde ol diyemem dedi. Ben de o yuzden olmuyorum. Dogumdan sonra hala hakkim varsa o zaman olacağım.