Nurcaa Merhaba kızlar 36+4 olduk kızımla. Dün çok sancım olunca acile gittik ebe açıklık muayenesi yaptı 2 cm açıklık var dedi bir önce ki gün doktor rahim ağzı kapalı demişti yani bir günde 2 cm açılma olmuş her neyse. Doktorum da çatı muayenemi 1 hafta önce yapmıştı ne leke gelmişti ne başka bişey. Dün ebe yaptı bugün çok çok afedersiniz sümük gibi yapışkan kahverengi leke gelmiş iç çamaşırıma ve ben her tuvaletimi yapınca bugün gün boyu o leke geldi. Koyulu açıklı şekilde bu nişan mıdır ? Yoksa başka bişey mi bilenler beni aydınlatsın 🙄
BirMuallime Nurcaa canım kişiden kişiye değişiyormuş ama internette bi yaz istersen nişan diye benim de 31.haftada geldi ben emin olmak için nete yazdım baktım oradaki gibiydi böyle koyu kıvamdaydı benim 3 4 parça şeklinde büyük geşmişti bazen kahverengi bazen de hafif kanlı şekilde
aannepandaa Nurcaa doğum başlamkş canım sanki.. benimde öle gün boyu gelen lekelerin arkasında doğurdum. Nişan ama rahim açılmsı olduğundn sürekli geliyor. Doktoruna haber ver. Ve eğer sancın kasılman varsa telefonuna not al dk ları.
berus Nurcaa geçmiş olsun canım aynisi bana da oldu nisan o 6 gün sonra doğum yaptım..kişiden kişiye göre değişir her an gelebilir diye hazırlıklı ol.
Nurcaa BirMuallime benimki de koyu kıvamlı kahverengi iç çamaşırıma biraz çok gelmiş sildiğim zaman az geliyo ne olduğunu anlamadım internettekilerle benziyo gibi benzemiyor gibi ben çözemedim 😂😂 herhalde doğumum başlasa ben anlamam evde doğururum 😂 sizin erken gelmiş sanki peki doğurdunuz mu kaçıncı haftanızdasınız
BirMuallime Nurcaa çok şükür daha doğurmadım canım 😄 nişan geleli 2hafta oldu açıklığım da var biraz daha beklesin diyoruz inşallah bekler
Nurcaa aannepandaa kasılma programı indirdim ama şöyle bişey ben bu sancıları iğne batması gibi olan baskı gibi olan sertleşme gibi olan kasık ağrısı gibi olan her şeyi mi not etmem lazım yoksa sadece sertleşmeyi mi ?
egeliz Nurcaa benim oğlum da nişandan 2 gün sonra oldu doğumum suyun gelmediği sürece evde hazırlığını yap duşunu al sancılar başlarsa onları takip et dakika tut hemen gitme bence
aannepandaa Nurcaa ilk başta kasılma şeklinde oluyor. Hafif ağrı gibi çok net hissedemiyorsun. İlerleyen saatlerde 20-30 sn süren en fazla 8 derin nefeste biten sancı dalgaları olacak onları not al canım.
Nurcaa Burcin25 berus BirMuallime asellolya Doktoruma mesaj attım muhtemelen nişan sabah 9 da hastanede ol dedi kızlar 🙀🙀🙀🙀
asellolya Ya siz söyleyince bende internete yazıp baktım. nişan diyince ben hep kanlı yapıskan bol bir sıvı olarak hayal ettim. internete bakınca gayet yeşil sümüksü yapıda da oluyor gördüğüm kadarıyla. dün veya evvelsi gün benzer sümüksü yeşil yapıda bisey geldi tuvalet kağıdına hatta enfeksiyon mu oldum diye düsündüm. çok azdı ama farkedilecek kadar da ilk kez olmustu. simdi düsünüyorum acaba o nişan mıydı diye 🤭
Busrasahin15 Çatı muayenesinden sonra dediğiniz tarz da bende de akıntı oldu ,doktorumda demişti iki üç gün kanlı akıntı olabilir diye ,sizi ebe muayene ettiği içinde kahverengi ya da kırmızı sümüksü yapı gelmiş olabilir,endiselenmeyin
Nurcaa Busrasahin15 daha önce 2 kere çatı muayenesi yaptılar riskliydim hatta ciğer geliştirici vuruldum hiç böyle bişey yaşamamıştım birini doktorum birini ebem yapmıştı yine aynı ebe aynı şekilde yaptı bu sefer böyle olunca açıkçası endişelendim doktorumda muhtemelen nişan yarın sabah gel dedi
Nurcaa BirMuallime sancım var ama düzensiz aslında ben çokta anlamıyorum sadece kasılmayı mı sayacağım kasık ağrısı iğne batması gibi ağrıları da mı sayacağım çok anlamıyorum 🙄