Elifkubra Arkadaşlar ben 13+4 hamileyim. Normalde bu haftalarda bulantımın bitmesi gerekmez mi? Multivitamin aldığımda mide bulantım başlıyor? Acaba ondan kaynaklanabilir mi?
Bilge44 Elifkubra Benim 16 ya kadar sürdü bulantılarım. Kafaniza takmayın yavaş yavaş geçer 😊ilaçlarımı düzenli aldım ama midem öyle de kötüydü böyle de multivitaminleri aksatmadan aldım 💊Siz de düzelirsiniz merak etmeyin 🥰
hanimhanimcik tabiki gerekmez bazıları 9 ay bulanıyor. ben 4 aylık oldum daha yeni azalmaya başladı bulantım