Kızlar 35. Haftamdayim bugün kontrolüm vardı gittim şikayetlerimi saydım dr baktı suyun fazla dedi ve az kilo almış dedi bende hareketlerde azalma var dedim suyun fazla ondan neyse tansiyon 14. 8 cıktı ama evde hep 12 8 çıkar doktor yüksek dedi bebege kan akışı gitmez küçüğü yüksek dedi neyse nts bağladı orda tam ne olduğunu bilmiyorum bana direk dedi ki hemen tansiyon ilacina başlıcaz tansiyon böyle olursa bayramdan once sezeryanla alacam dedi ve tabi korku sardı beni sizce hemen alınması mi lazım bana ister suni ister sezeryan dedi suni sancida açılma yoksa veriliyor mu ? Hakkınızı helal edin uzun oldu ne yapmam lazım aklım durdu