Selamün aleyküm arkadaşlar. Ben iki gün once sağlık ocağında kan verdim. Beta değerim 16 çıktı 8 haftalık hamileyim kalp atışında duyduk. Sonra yine tekrar kan verdim şimdide 777365 çıktı şimdide çok yüksek randevu al gel diyor doktor. En erken saliya verdi. Bu niye böyle bir fikri olan varmı?😒