Aslında geldi de demek olmaz getirdik herkes gibi bende çok doğum hikayesi okudum ve doğurmak için sabırsızlanıyordum nerden başlayayım bilmiyorum ama başlıyorum.. doktorumuz son gün olarak 26 nisan pazartesi dedi gelirse güzel olur gelmezse önce suni sancı deneriz olmadı mecbur sezeryan dedi neyse pazartesiye kadar gelen giden hiç olmadı yalancı bile olmadı. Belli gelmek istemiyordu ama gelmeliydi de neyse biz gittik pazartesi günü yatışımız yapıldı 10 da bana hemen suni sancı takıldı ve beklemeye başladık hemşire yarım saat 1 saate sancıların yavaş yavaş geleceğini söyledi bende beklemeye koyuldum ama sancı hiç gelmiyordu 1 saat oldu yok 2 saat 3 saat derken hiç hissetmiyorum 4 . Saatin sonunda sadece çok az belim ağırıyordu arada oda çok yatmaktan bilmiyorum ama 😂 neyse gelip ara sıra açıklığıma da bakıldı ama hiç açıklıkta yok doktorum bile acıyı hissetmeme şaşırdı ve 5. Saatin sonunda artık beklemiyoruz dedi ve ben sezeryan için hazırlandım hemen hızlı bir şekilde aşağıya alındım ameliyathane kapısında anestezi doktorum geldi ve bana sezeryan tercihlerini anlattı hangisini istediğimi sordu ben o ana kadar spinal sezeryan istiyordum ama o an yapamayacağıma düşündüğüm için genel anestezi istediğimi söyledim iyi ki de öyle istemişim zaten nasıl geldiğinin önemi yoktu sağlıklı gelsindi 🥰 neyse ameliyathaneye alındım ellerim bağlandı ( anesteziden dolayı yere düşmesin diye) sonra sonrayı uyuşturmadan takılacağını öğrendim herkes etrafımda hızlı hızlı bişeyler yapılıyordu acımıycak takarken korkma dediler ama psikolojik olarak herhalde o andan etkilendim ve çok acıdığını hissettim uyanıkken takmamaları için beni bayıltmaları için yalvardım ve sonunda takılmadan bayıltıldım uyandığımda ameliyathanedeydim odaya çıkartıldım sadece 10 dk bi göz açamama kendine gelememe oldu ama sonra hemen geçiyor bebeğimi getirdiler o kadar güzeldi ki ne kadar acı çekilirse çekilsin gerçekten o ana değer onun gelmesine 😍 hiç sonrası için korkmayın bahsedildiği gibi ameliyat sonrası acıları agrıları yok evet bi agrı var ama dayanılmayacak gibi değil zaten 2 güne oda hafifliyor umarım 1 haftaya da kendimi toparlarım yarın çocuk doktorumuza kontrolümüz var bakalım 😌 uzunca oldu olsun 😅