Bi gün hikaye yazmak banada nasip oldu sükür 2 gün önce sancılarım baslamıstı hastanede nst de 80 civarı cıkıyodu 15 dk da gelıyodu ben dogum basladı derken doktorum daha sancı mancı yok dedi ama bnm sancılarım vardı doktorum cok daha fazlası lazım dedi normal ıstedgm ıcın bı gün gecti aradan sancılarım 1 gün sürmüstü sabah kalktıgımda sancı sıddetım dha yüksekti bebek hareketıde yok gbiydi korktum bıraz günü de doldugu ıcın doktorumuz baktı hersey normal ama risk almayalm yatısını verelım dedi nst de kontrol altında gecırdık bı kac saat acıklıgım 3 cm olmustu sunı sancı basladık cok gecmeden 5 cm oldu acıklıgım ama sancılar bana cok ağır geldi ebeler epidural dusunurmusun deyınce o an epidural dan biraz korkum olsada agrılardan kabul ettim iyikide etmisim epidural dan sonra gerçekten de cok konforlu bı dogum gecirdım cok gecmeden acılma 9-10 cm oldu bıle hıssızlıkde olmadı sadece bıraz halsizlıgım oldu kendımı bıraz zor toparladm 2 gecenın uykusuzlugu sancıısı oldugu ıcın sanırım ama yınede yarım saat bıle sürmeden dogdu kızım esımı de aldılar kızım dogunca o an herseye degerdi dıkısım sadece 3 tane oldu dogum sonrası uyuttular dıkıs ıcın uyandıgımda odaya gectık bebegımde gayet saglıklı hemen yanımdaydı dun 18:30 da kucagmdaydı sımdi de var evimizdeyiz sükürler olsun 🤲🏻🤲🏻 Doktorumuz da ebeler de cok iyidiler sanslıydık hepsınden Allah razı olsun kötü bi anım olmadı kızımla evımızde acemılıgmizi cıkarıcaz artık anne oldum