isilersu
Adetin bittikten sonraki 2. Ya da 3.gün başlıyorsun
Uyandıktan sonraki İlk çişinle değil bi sonra çişinle yapıyorsun testi
(testi yapmadan önce 2saat sivi alımını kesiyorsun)
kendine bi saat beliriyorsun (ben hep saat 2de yaptım ) hergün ayni saate testi tekrarlıyorsun
Bazi kadınlar 2 bazi kadınlar 3günde yumurtlar
genelde 2dir ama
(Yani şöyle teste başladığınızda silik olcak bi kaç gün sonra kızarcak 2 3 gün boyunca)
test haliyle kızarmaya başladığında
bi sonraki gün daha kızarık çıkcağını farzedebilirsiniz
O günleri değerlendiriyorsunuz eşinizle
bi sonraki testiniz silik çıktığındaysa yumurtlamanız gerçekleşmiş olduğunu anlayabilirsiniz