Happysmile33 burda doktorlardan daha tecrübeli değiliz ona güvenerek yol izleyebilirsiniz herkesin gebeliği farklı kimi iri bebek kimi minyon, ilerleyen haftalarda biri kalkar zayıf der üzülürsn oysaki bebeğin haftasıyla iyidir. Doktora güvenmiyosan iyi dediği halde doktorunu değiştir derim 🌸