Fnuraksoy Beklenen 11 Mayıs benim henüz hareket yok. Yarın kontrolüm var merakla bekliyorum.Sizde durumlar nedir?
Nurcaa Fnuraksoy 7 Mayıs sezaryen oluyoruz öncesinde gelirse normal 🥳 arada yokluyor 2 cm açıklık varmış dün acilde ebe baktı inşallah sağlıkla kucağımıza alırızzz. Açıklığı arttırmaya çalışıyorum artık 😂
SutlacimiYedimmiBen Fnuraksoy bnmmki 17 gozukuyor ama 17ye kalmaz gibime geliyor haftaya gelicekmis gibi hissediyorum
Fatmaada2015 Fnuraksoy 7 mayıs Cuma gün aldık 3.sezeryanım olacak ama pazartesi tam kesinlişicek 1.2 gün önce de olabilir nasip artık
BurcuLice Fnuraksoy 12 Mayıstı bizim tahmini doğum tarihimiz ama yarın kavuşuyorum evladıma inşallah zorunlu sezaryen olucak hayırlısı böyleymiş sağlıkla gelsinler inşallah 🌹☺️
Nurozdemir 5 Mayıs görünüyor ama bir an önce doğsa diyorum ben de hayırlısı bakalım inşallah sağlıkla kolaylıkla dogururuz
Fnuraksoy Hayırlısı olsun herkes sağlıkla kucağına alır inşallah🙏🏻🙏🏻 Benimde içime haftaya doğcak gibi doğuyor ama bakalım🥰
Mervekklkdmn Fnuraksoy benim de 2 mayıs gözüküyor sanci var açılma yok daha ne çok beklerim gibime geliyor 🙄