Fadimsak Alara005 bizde 35haftalık olduk cok heycan var endişe var kafamda sürekli sorular nasıl olacak diye bakalım hayırlısı 😇
Alara005 glnzem değil mi hepsi bir arada bende 38 dr sezeryan olacam büyük ihtimalle geçmiyor zaman sanki
Alara005 Meralrabiamhmt az kaldi dayan hep güzel şeyler düşün bazen insan kötu düşünüyor ama kavuşma fikri.cok guzel
Minik1bey Alara005 Yarın hayırlısı ile 35 oluyoruz bizde 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah ❤️ Aylar geçti ama son günler nedense geçmiyor kavuşma heyecanı falan hepsi bambaşka duygu 😍
Haticedkmn Minik1bey haftamiz günümüz ayni bende korku yokda heyecan var ilk gebeligim insallah sapa saglam aliriz hepimiz yavrularimizi kucaklarimiza hayirlisila bizim asya hanım bakalim ne zamn gelicek
Haticedkmn Minik1bey bakalim hayirlisila saglikla dogsunlarda benim kiz brklemez gibime gelio 18 haftadan berj baş aşşa kendisi
mrvylcn 36+1 olduk biz de 🐣 heyecan dorukta valla. Kafada deli sorular 😬 Her gece yatmadan önce bi doz doğum hayali, bebeğin eve gelişi, emzirme ve rüyalarda tüm bunlara devam şeklinde ilerliyoruz 🤣 Az kaldı, hayırlısıyla doğuralım canlar 😍
Minik1bey Haticedkmn bizimkide yavaş yavaş dönüyor bakalım bende kendimden korkuyorum ben 8 aylık doğmuşum bizimki 9u tamamlar inşallah