Kocaesr Ozge-1121 ben de zonguldaktayim 28. Haftadayiz evden hiç çıkmıyorum 😔 levele Onur beye gidiyroum ben memnun kaldım kendisinden ☺️
Hande_ctn Ben Zonguldaktanım daha 3buçuk ayım kaldı ☺️ Çok dışarı çıkamıyorum evde geçiriyorum genelde siz nasıl geçiriyorsunuz
Ozge-1121 Hande_ctn bende suan ankarada annemdeyım bayramdan sonra donucem ınsallah evıme dogumu zınguldaktamı yapıcaksın doktorun kım
Hande_ctn Allah nasip ederse Zonguldak’ta yapacağım Level hastanesinde Sibel Hanıma gidiyordum hamileymiş yıllık izine çıktığı için cuma günü ilk defa Onur Beye randevu aldım ona gideceğim
Ozge-1121 Hande_ctn ben ankarada yapıcam dogumu lokman hekim akay hastanesinde doğum paketi aldım burda devam edıyorum kontrollere falan.ilk etapta zonguldak müge harmaya gidiyordum fakat sıkıntı yaşadığım için onunla devam etmek istemedim ankaradakı doktorumdan cok memnunum
Oksun1 Hande_ctn bnde orda oturuyordum tasındık maalesef ama onur bey e güvenebılırsınız cok ıyı bır doktor kadın dogumdayken takıpteydım bn ona cok güzel ilgilenmişti sonra levele gecti tabi
Kahvela Oksun1 ben ikili test için onur beye gitmiştim memnun kalırsam devam edecektim ama çok aceleci bi tip pek bilgi vermiyor. Ben çalışırken çok sancım oluyordu kendisine söyledim hiç yorum dahi yapmamıştı bidaha da gitmedim o yüzden