Gece sancılarım vardı yatış verdiler şuan sancılarım düzensiz açıklığım da yok doktor eve de göndermiyor doğumun gerçekleşmesini bekliyor ama ben çok yoruldum sancı ve açılma olması için ne yapmam lazım lütfen yardım edin yarim saat aralıklarla yürüyorum saat 10da tekrar ntsye bağlicaklar ozamana kadar sancılarım düzene girsin istiyorum yardım edin lütfen