BuBenimOykum şimdiden hayırlı olsun Sağlıklı ve kolay bir doğum olsun.. benim ilk tavsiyem “su” olacak günlük 3lt civarı su içmiştim böylece spinale bağlı baş ağrısı, ödem vs hiç olmadı kendimi çok hafif hissettim.. bebekle ilgili olarak da bol bol ten teması.(ben bu konuda acemilik etmiştim🤦🏻♀️)
Emse de emmese de, bebeğe eldiven takmadan hep göğsünüzde tutmak gerekiyor..böylece o size siz ona daha kolay alışıyorsunuz ve süt salınımı hızlanıyor..🍋