tugbaa_ 23+5 hamileyim yani yaklasık 1-2 haftadır galiba sanki afedersiniz altıma kacırıyomusum gibi akıntım oluyo normal mi ya da bu durumu yasayan varmı pazartesi gidicem doktora ama bugun daha cok hissettim o yüzden😕
HavvaMerve tugbaa_ Başıma gelmedi ama akıntım benimde çok oluyor normal demişti doktorum o haftalar da ama sen yine de bir doktoruna danış canım 👍🏼
tugbaa_ HavvaMerve akıntı bana da normal gibi geliyo ama ıslaklık var yani o yüzden emin olamadım sagolun 😊
tugbaa_ Birsen2906 20 haftada detaylıya gittiğimde doktor acıklık filan yok rahim agzı da normal demişti ama dediğinizde aklıma gelmedi değil inşallah bi şey yoktır sagolun 😊
HavvaMerve tugbaa_ Bazen amniyon sıvısında sızıntı olabiliyor canım o yüzden bu durumu doktoruna söyle gözük derim