Emregizem kızlar 14+2 haftalık hamileyim bi kaçgündür kasıklarıma ara ara sızı giriyor yani oturunca ayağa kalkınca uzanınca falan sizde de oldu mu göbek te bile oluyor.
saripapatya16 Merhaba bende 12+2 yim ayni agrilar bende de var cogunluk sol kasigim agriyo bazen dayanamiyacak noktaya geliyor insallah zamnla gecer