Gfrn sabredin ve üzülmeyin,,aidin salih adlı bir hekimin gerçek tıp diye bir kitabı var,,orda okumuştum...vucutta bulantı ve kusmanın olması demek, vucudun kendini temizlemek istemesi anlamına gelirmiş,,yani eğer anne vucudu kendini temizlemezse bebekte ALLAH korusun hastalık olma ihtimali artarmış...o yüzden sabretmeye çalışın, şükür ki bağışıklığınız bebeğinizi koruyor,,,tabi bunu yaparken size biraz sıkıntı veriyor ama bu günler geçici...