haticeD08 VMS Ben de 32. Haftamdayım dönmüş dedi. Ama erken biraz bu dönemlerde dönebilir de dönmeyebilir de. İlerleyen haftalarda dönmesi daha iyi.
058elf VMS son haftalarda bile dönenler oluyo canım, benim 30. haftamdan beri başı aşağıda 39. hafta bitecek gelmeye niyeti yok
Aslanannesiayse VMS biz bugün 34.haftaya girdik ve benim yavrum sezeryan olacağından habersiz baş aşağıda duruyormuş göğsümün tam altından vuruyor sanki ayağı dışarı çıkacak mazallah
Boncukgiller003 Benimde dün kontrol vardı bebek dönmemiş. Bende çok takıyorum kafama inşallah döner 😔😔 32 haftalık hamileyim bende
Semashbl VMS ben de daha önce ayakların aşağıda olduğunu hissediyordum 28+5 de öyleydi doktorda sonraki bir hafta 10 gün kadar pelvis bölgesinde çok baskı ve ağrı hissettim 31+3 de baş aşağı dönmüştü
AycanAycan19 VMS 30 da dosyama plesanta bas yazmisti 34 de yine plesanta bas yaziyodu ama o mu oluyo aceba hic dondu falan demiyolar bn dosyadan okumustum
mukaddesmasal VMS bende 33 te gittim bebeğin bebeğim ters dönmüş dedi 36 haftadayımh dün gittim daha dönmemiş doktor döner inşallah dedi zamanın var dedi beklemedeyim
Yesilanne0361 Bebek dönerken bi ağrı hissettiniz mi yarın 33 haftalık olucaz ve bugün ogleden beri feci bir karın ağrısı yaşıyorum acaba bebek mi dönüyor diye geçirmiyorum değil aklımdan