Gmzatgl Arkadaşlar bu izin işini nasıl yapcaksnz benm pazartesi yatışım var annem refakatçı olarak kalcak eşim ve ailesi nasıl gelcek doğuma acaba nerden izin alıncak
Kubrakuckk Gmzatgl Doğum yapacağınız hastaneden yatisiniz olacağına dair ve yanınızda refakatçilerin iism TC no kadar yazılıp size mail atabilirler bu yeterli oluyor
Leylaalin Gmzatgl esinin ailesi gelemez hastaneye sadece sen esin ve annen gidebilir doktor illaki bi kagit vermiştir onu gösterirsen yeter izine gerek yok
Sudeekalay Gmzatgl https://resimyukle.io/r/hVYJ9kVVkt Canım bizim valilik bu şekilde açıklama yapmış sanırım tüm ülkede geçerli ..
Hayalhira Gmzatgl benmde perşembe günü ama bana izin kağıdı verdi doktorum giderkende kendi annem eltim ve eşim gidicez 199 du sanırım arayıp ordanda bi kişi için izin alablrsn
Sudeekalay Lilasever 🤭 sadece 2 kişi refakat edecek ve bu iki kişi 1. Ve 2. Derece yakını olacak şekilde seyahat engeli yok