nslhhsn9221 önce nasıl bir tarz düşünüyorsunuz onu belirleyin,sonrası çok daha rahat oluyor ,biz İskandinav tarzda ve sade bir oda düşündük, ona göre ilerledik,pinterestten çok model baktık öneririm kesinlikle,ahşap beyaz ağırlıkli yaptık ,ama tül öneririm ben de daha rahat yıkama çıkarma açısından diye düşünüyorum 😊tül ,halı ,avize en son aldık biz 😌sağlıcakla gelsin miniş