Emelingoo Kızlar selam 24. haftadayım. Sabaha karşı kollarım blok gibi katılaşıyor. Ellerim balon gibi sisiyor ve yumruk yapamıyorum. Tabi bu şekilde ciddi bir sancıyla uyanıyorum. Gecelerim zehir! Başına gelen var mi? Çözüm olarak ne buldunuz?
bebegim04 Emelingoo bi çözümüm yok aslında ama annem baştan beri bana çok tuz kullanma çok çekirdek yiyorsun biraz azalt tuz şişkinlik yapar diyordu . Doğrumu bilmiyorum tabiki 🤷🏻♀️
Kimkibu Emelingoo tuz tüketiminix varsa azaltın.. bol bol su için az su içiyor olabilirsiniz.. birde gün içerisindede minik egzersizler iyi gelecektir yürüyüş yapın kollarınızı ellerinizi açıp kapatın çok kendinizi yormadan uzanmadan.. bende şişer gibi oldum bi ara hemen bunlara dikkat ettim 32+4 şükür şuan bişi yok şişme yada herhangi bişi insallah bundan sonrada olmaz
HavvaMerve Emelingoo Maalesef o şişlik bende de sorun 🤦🏻♀️ Yüzüklerim ayakkabılarım olmuyor davul gibiyim tuzsuz yedigim halde 🤷🏻♀️
Emelingoo bebegim04 yemeklere eşim bes kere sallar tuzlugu, ben yalandan birkere sallıyorum. Tuzlu beslenmem aslinda. Aşırı tatli aşırı tuzlu hicbiseyden hoslanmam. Neden boyle oldum anlamıyorum
Emelingoo abbasova14a hiç tuz tüketmiyorum. Cok nadir domatese ekiyorum ki hic tuzsuz da yaşanmaz diye.
abbasova14a Emelingoo bence siz tabağınızı ayırın eşinizle ve hiç tuz atmayın yada çok az atın. Bende 4 haftalık hamileyim kendimi alıştırmaya çalışıyorum tuzsuz yemeye()
Emelingoo Her gun egzersiz yapıyorum kendimi zorlamadan. Tuzu ciddi ölçüde az tüketiyorum. Neredeyse hiç kullanmıyorum. Bünyeyle alakalı sanırım 😭