zenan8 benimde aynen sürekli tansiyon düşüyor. Zaten suyun azalmasının belirtilerinden biriymiş tansiyon düşğklüğü. Ben çok su içiyordum zaten. Neden böyle oldu anlamadım. Kaç haftadır bu durumdasın ve şu an kaç haftalıksın. İnşallah hepimiZ zamanında alırız kucağımıza