Betl Nazlı hanım ben hamile olduğumu öğrendiğimde henüz yoktu malesef bi dhaa testleri falan oldu bebeğin Alihan bey takipteydi değiştiremedim. Alihan iyi bi doktor gerçekten ama bende tesettürlüyüm biraz çekiniyorum alttan muayene eder diye doğum da ebeler giriyormuş sanırım bi sorun olmadıkçe arkadaşım da yeni doğum yaptı o söyledi benim İnşAllah bi sorun olmaz ilk doğumum olucak İnşAllah benim endişelerim çok😔