birceefe Ben hamilelikten önce de köy sütü alıp yoğurdumu da ondan yapardım. Eşimle çok önemseriz bunu Hatta yoğurdu bazen o yapar. Asla paket yoğurt,süt, tereyağı girmez evimize. Hamilelikte pastörize olmamış süt içmeyin bilmem ne diyorlar ama benim doktorum evde yaptığın yoğurt daha iyidir boşver dedi. marketteki sütü içeceğime hiç içmem daha iyi.
Diğer paketli gıdalara gelince normalde arada bir bisküvi , gofret vs tüketirdim,tam bir cips manyağıyımdır ama hamilelikte o kadar bulantı yaşadım ki midem hiçbir şey almadı. Şimdi bulantılar azaldı ama yine de paketli gıda fikri midemi bulandırıyor. Aslında daha iyi oldu yememek lazım çünkü. Hamilelik sonrasına kalmasını istediğim tek şey bu sanırım 😊