Nilayefe Kızlar bebeğimi hiç göbek deliğimin yakınlarında üstlerinde hissetmiyorum hep çok aşağıda hareketleri. Bu haftalarda nerelerde hissediyorsunuz bebeğinizi?
Mavimsiii Nilayefe Benımde öyleydi canım pozisyondan kaynaklı ayakları asagıdadır suan 31. Haftamdayım her yerinden gümbür gümbür hıssedıyorum . Senın haftalarındayken bas asagı döndüğünde karnımın çok üstünden ılk kez hıssetmıstım aşırı sasırmıstım ıcın rahat olsun yanı 🥰
Madinanin-Annesi Nilayefe burda uzulecek hic bir sey yokki.Bendede hep orda.Hep assagida 39a gechdik.Uzulecek bir sey yok
Elif5361 Nilayefe 25 Haftalığım bende aşağıda hissediyorum kasıklarımda çok nadir göbek hizamda şuan yerleri var diye fink atıyorlar bence biraz büyüsünler alanları daralacak 😂bide benim bebeğim hep aşağıdaymış doktorum söyledi
Asyaayaz1 Aynı haftadayız ayakları kasık bölgenizde olabilir benim bu haftaya kadar öyleydi bazen göbek altında falan hissediyorum henüz tamamen yukarı çıkmadılar 🌸
Nilayefe Mavimsiii iyi bari ben de endişelenmiştim. Bazen bi vuruyor aşağıya doğru tuvalete koşuyorum 😀
Mgs21715 Bizde bugün 26 haftalıgız 😌bir hafta önce kontrolumde ayakları asagidaydi birkaç gün önce tekrar göbeğimin oralarda tekmelerini hissetmeye başladım Doktorumuzda doğuma kadar bir çok kez pozisyonunu değiştirebileceğini söyledi 🌸
Minikturtageliyor Nilayefe sürekli tuvalete gidiyorum ve içten içe vuruyor 😂 sol tarafıma yattığımda sağ boşluğuma vuruyor. Doktorum sürekli soluna yat dedi pozisyon yüzünden
Hulya28 Nilayefe Benim de ilk hamileliğim de hep aşağıdaydıı karnım resimlerde hep aşağıya doğruu yatık çocuk hep oralarda olduğu içinde çok zorlanıordum baskı yapıodu hep yürümemde zorluk oluyordu ve hiçte değişmedi inşallah bu hamileliğimde de öyle olmaz diyelim☺️
kucuktosbik27 Nilayefe bunda rahatsız olacak tek şey sürekli tuvaletin gelir benimde hep aşağıdaydı hiçte bir sıkıntı olmadı 26 da baş aşağı döndü buseferde elleriyle baskı yaptı mesaneye 28 de karnımın her yerinde oynuyordu 36 olduk bi sırtımda hissetmiyorum 😅 normal yani bunlar kontrollerde sıkıntı yoksa hiç canını sıkacağın birşey yok
Semakrr Nilayefe Ayy bende 26 haftalığım benim bebişte hep aşağıda kasıklarıma vuruyo hep çok nadir göbek deliğimin oralarda hissediyorum ama resmen karnımda sanki yan duruyo karnın enine baya yayıldı 😄 diyorum bu çocuk yukarı ne zaman çıkacak 😀