Dilekcnkn bende bugün ikili test yaptırdım ama sonucu bilmiyorum, ultrasonda herşey normal dedi bebeğe baktı , kan sonucu belli değil daha . Ama yasaklar olduğu için hasteneye gitmem zor olacak tekrar . Sıvı aldırmak bende tehlikeli diye biliyorum doktora aldırmayı düşünmüyorum dedim ama , sorun olursa da bebekte zaten buna müdahale edemezler dimi şuan bebekte