[silindi] eğer bebek yağı sürekli teninde kalacaksa evet zararlı. Gözenekleri tıkanan bebek geç büyürmüş. Duş aldırmadan 1-2 saat önce sürün derisi yumuşasın sonrasında nasılsa duş alacak ve duş suyunun en son durulama yapacağınız suya biraz yağdan sıkın ve o su ile durulama yapın hem hafif nemli kalır hem de çok maruz kalıp gözenekleri tıkamış olmaz. Masaj yapacağınız zaman ise yağı önce elinize sıkın ve elinizde ovun, direkt bebeğin tenine boca etmeyin. İyi bir bebek hemşiresinin eğitiminden edindiğim bilgiler bunlar:)