Kadirvemalik Ciara93 öyle tabi de ne bilim doktorum çok iyidi de temzilikci gelip doktor hanım diyip gözüne baktı utandim biraz doktorum temizledi sağolsun.😑😶
Kadirvemalik Ciara93 evet doğumdan sonra temzilikci de ordaydı bebegin kafası çıkmadan önce öyle bi olay yasadim
Deletedmom404 Aysegulaydogan bana yapmadılar zaten gece dopumhaneye girmiştim gündüz 11:30 da çıkmıştım bi yudum su vermediler banaaa 🙈
Kadirvemalik Ciara93 aynen işte sağolsun çok ilgiliydi. Ebem de çok iyidi. Devlet olmasına rağmen özel hastane gibi ilgilendiler.