kavalci41 merhabalar , detaylı ultrason tarihi geldi 21 haftalik oldum çok şükür fakat malum yasaklardan arttı vakalar çok yüksek diye hastaneye gitmek korkutuyor bizi , siz neler yaptınız? (gidenler , gidemeyenler olarak )
Merve055 kavalci41 bende 20. Haftadayim ama ultroson sırası hemen vermiyolar gittiğim hastane Haziran ayına randevu verdi o zamana kadar zamanı gecermi bilmiyorum napcam
Gizem12345 kavalci41 ben gittim birşey çıkmadı Maşallahh Sübhanallah sadece bende biraz açılma varmş onn için progestan verdi bakalım inşallah daha da iyi olur.
Gozdecaner kavalci41 ben hastanede değil görüntüleme merkezinde yaptırmıştım Hekimoğlu görüntüleme merkezi 400 TL ye İstanbul fatih Fındıkzade de
Portakalgeliyor kavalci41 24 haftadayım 2 gün önce gittim sonuç olarak maskeniz takılı biryeri de ellemeyin , Kolanya ve dezenfektan kullan kalablıkta bekleme allah korusun bazen ne kadar dikkat etsende bi şekilde sana gelicekse gelicek allahtan gelen birşey yazdıysa yaşacağız zaten ….
Sympktz Benimde detaylı ultrasonum haftaya salı Yasaklarda hastane boş olur diye umut ediyorum o yüzden gidicem detaylı ultrasona 1 aydır görmüyorum kızımı özledim hemde merak ediyorum sağlığı gelişimi nasıl diye 😅😅 zaten randevulu olduğu için hastanede sıra bekleme gibi bir sorun olucağını sanmıyorum ☺️ Bence hastaneye gitmek için en iyi zaman yasaklar. Normalde acil olan olmayanda hastaneye gidiyo özeller bile devlet hastaneleri gibi kalabalık randevu olsa bile sıra bekliyorsun normalde. 🤷🏻♀️
kavalci41 Portakalgeliyor ben çevremde de gitmeyen cok duyduğum için biraz tereddüt ettim zaten durum sıkıntılı acaba gitmesem ne olur diye sizleri merak ettim içinde sizlere de sormak istedim 🙃🙂 bu gidişle bizde gidicez gibi duruyor