Kullanmayın, doktora sordum ben ağda ya da jilet kullan epilasyon yaptırma dedi, krem de biraz sakıncalıymış, doğum sonrası genital bölgeye devam edeceğim, epilasyoncum gel bişey olmaz dedi, zaten normalde de çok acıyordu yaptırırken şimdi uyuşturmadan yapacak hiç cesaret edemedim.