Mothersgirl güler yüzünden şüphem yok canim bizde de eşimi alırdı muayeneye falan o kadar sevmiştik ki bebegimize onun oğlunun ismini koymustuk ama son haftalarda nstlerim sıkıntılı olduğu halde bana 34.haftada 3 hafta sonra gel dedi o arada ine çıkacakmış meğerse ama bebegim dayanamadi 2 hafta sonra kalbi durdu lekelenme oldu sancim basladi nazan hanima ulasamadim telefonlari kapaliydi izinde olduğu için 1 gün sonra sordu ne yaptigimi bebeğimi toprağa vermiştik bile.sonra öğrendim ki o durumda ki hamileler her hafta belki daha sık kontrole çağirilirmis izne çıktığı icin ihmal etti benim durumumu söylese o arada baska doktora görünürdüm